13 Aralık 2013 Cuma

Efe 3. Yaşında

TEYZESİNİN YAKIŞIKLISI 3 YAŞINA GİRDİ


Küçükler büyüyor , bizler yaşlanıyoruz.

 

Daha dün gibi dogdugunu hatırlıyorum .

 

Kocaman oldu maşallah .....


Masanın fotolarını ekliyorum . Doğum günü için fikir olsun annelere
















 Misafirlere dagıtılan hediyeler.

 

Kitap ayracıda vardı fakat fotosunu çekmemişim






 Bu da bizim minikleri koptuğu an oynamadan doğum günümü olur :)


Canım kardeşim geçtigimiz haftalarda kalp krizi geçirdi . Bizleri çok korkuttu.

 

Rabbim yavrusuna ve bizlere bagışladı çok şükür .

 

Ona ragmen yavrusuna çok özenerek dogum günü hazırlıkları yaptı.

 

Çalışan bir anne ama çok çok marifetli ..

 

Bu güzel kareleri sizlerle paylaşmak istedim Allaha emanet olun














6 yorum:

  1. çok geçmiş olsun her şeyden önce sağlık!Allah analı babalı büyütsün,hayırlı evlat olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Tşkr. ederim Serap Allah razı olsun
    Allahım kimseyi sevdikleriyle sınamasın çok zor.
    Çok şükür iyi şimdi

    YanıtlaSil
  3. Doğum günü için her şeyi düşünmüşsünüz.Yeğeninize nice mutlu seneler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gamze hanim degerli yorumunuz için

      Sil
  4. Canım resimlerimi paylaşmışsın teşekkür ederim, hele de o güzel övgüler için ayrıca teşekkürler, ehh ablamıza çekiyoruz marifetten yana her ne kadar senin gibi marifetli olamasamda küçüklüğüme ver öğreniyorum yavaş yavaş, Allah'ım sağlıklı, huzurlu ve mutlu günleri birlikte yaşamayı nasip etsin inşallah, çok öptüm seni ve minik kuşları

    YanıtlaSil
  5. Amin kardeşim inşallah . Blogumu ziyaretemi geldin :) blog dünyasına davet ediyorum seni çok keyif alıcaksın emin ol

    YanıtlaSil