17 Aralık 2013 Salı

Doğum Günü Hazırlıkları

Prensesim 2 Yaşına girdi bu hafta sonuda aile arasında bir kutlama yapıcaz.

 

Maksat bir araya gelmek hoş sohbet olsun.

 

İki taraf ancak çocukların dogum günlerinde bir araya geliyor :)

 

Bende ilerde kızım dogum günü fotolarına bakarken aa ne güzel özenle

kutlamış annecim benim için neler hazırlamış desin istiyorum :))

 

Kızım için tütü yaptım blog canlarımda görsün istedim .



Siyah kurdele alıyım mikili birde taç yapıcam.

 

Bende durumlar böyle dogum günü hazırlıkları yapıyorum .

 

Menüde neler olsun diye düşüm düşüm düşünüyorum. :)


Allaha emanet olun ben kaçıyım.

4 yorum:

  1. ne kadar küçükse o kadar şirin oluyor tütü:))ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Begenmenize cok sevindim :-) heyecanliyiz yarin giyicek kizim :-)

    YanıtlaSil