14 Eylül 2013 Cumartesi

DUKAN'A BAŞLADIM .......

Bir Dukancı var artık karşınızda :)


Uzun zaman araştırdım düşündüm ve bir gün kararımı verdim .

 

Kilomun en fazla oldugu yılları yaşıyorum , yılları diyorum çünkü kızım Aralıkta 2 yaşında oluyor.

 

Ve ben bir türlü veremedim şu kilolarımı. Fazlasıyla takıyorum bunu kafama ne giysem yakıştıramıyorum kendime .

 

Kitabı okudum ,önemli yerlerin altını çizdim ve alışverişimi yaptım.



Ve kaç kilo oldugumuda belgeledim :)




Alışverişe gittigimde resimde çekildim ama onu şimdi degil 10 kilo verdigimde aradaki degişimi göstermek için öncesi sonrası fotosu olarak eklicem. :)

 

5 günlük atagı tamamladım . 73,100 den 70,300 e indim yani -2,800 verdim.

 

Kitaba harfiyen uyuyorum . Bol su içiyorum ve tabiki yürüyüşte yapıyorum.

 

Benden haberler böyle ilk bi kaç gün bitkinlik oldu ama şu an daha iyiyim.

 

Bu sefer kararlıyım bu kilo sorunuma bir son verecegim.

 

Allaha emanet olun .

 

Her şey gönlünüzce olsun inşallah ,

 

Banada bol  eksili günler inşallahhhh :))

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder