11 Kasım 2012 Pazar

              Zor bir hafta geçirdim .....

       Oğlumun üst üste olan ilk sınavları , kızımın bir türlü çıkamayan 4. dişi epeyce yorucu bir hafta oldu. 
6. sınıf zorluyor Emreyi derslerin agırlıgı birde benim ilgimin büyük bölümünün Eylüle kayması tabi birde ergenlik dönemi . 
Hafta sonu kuzenim yatılı misafirimdi. Uzun zaman oldu birlikte bir gece geçirmeyeli o kadar özlemişimki dertleşmeyi , gerçi kızı yatagı yadırgadı beşigini aradı huysuzluk yaptı buna ragmen güzel bir akşamdı. 

Buyrun buda masam 



Menü ; Tarhana çorbası , mantar sote , et kavurma , pilav , havuç kavurması , baharatlı yogurtlu biber kızartması , çikolata soslu tavuk gögsü 

Havuç kavurması 


Biber kızartması 


Çikolata soslu tavuk gögsü 

Bunları misafirlerim gelmeden çekmiştim yemekleride tabaklara aldıgımda çekicektim ama sofra telaşından kızımın huysuzlugundan unuttum kusuruma bakmayın artık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder