20 Kasım 2012 Salı

        Yagmurlu Bir İstanbul Sabahından Merhaba 


Yagmurlu bir sabaha uyandım 6,30 da başladı her zamanki koşuşturmamız . 
Defalarca hadi Emre kalk diyorum aldıgım cevap anne 5 dk. nolur bu konuşma kibarca öpücüklerle başlayıp çogunlukla bagırmayla son buluyor. Kibarlıgımın karşısında harekete geçmeyen çocuk bagırmamla hemen kalkıp hazırlanıyor. Ehh be çocugum bunu zamanında yapıp beni sinirlendirmesene ..... 
Tabi ufaklıkta kalkmış oluyor . Başlıyor mesaisine oraya buraya tırmanmaya evin içini karış karış gezmeye . Evin içindeki koşuşturma sonrası 7,15 gibi babamızı ve abimizi  yolcu ediyoruz. Kalıyoruz kızımla baş başa , ben yumurtalarımızı haşlansın diye ocaga koyarken kızımda takık oldugu su damacanasıyla oynuyor. Yada çamaşır makinasının düğmelerine basmaya çalışıyor :) 
Şu an saat 9,15 yumurta ,petmez, peynir , ekmek , devam sütlü kahvaltısını yaptı . Benimde çayım demlendi minik prensesi sallıyorum uyumak üzere acıktım gözünün içine bakıyorum uyusun diye :) 
Ne kadar şanslı bir kadınsın leyla diye düşünmeden yapamıyorum. Rabbim dünyalar güzeli 2 evlat nasip etti bana biri kız biri erkek tamda hayal ettigim gibi , çok şükür saglıkları yerinde 
Eşim ise benim hayatımdaki en dogru kararım bir çok yaşadıgımız zorluga ragmen yine dünyaya gelsem seçimim yine ondan yana  olurdu. 
Evim sıcak yemegim var çayım demlendi . Ne kadar şükretsem azdır Rabbime ...
Şu soguk günlerde dışarlarda olanlara evsiz barksızlara savaşın ortasında olanlara ne kadar zorda insan varsa Rabbim yardımcıları olsun dualarım onlarla . İçim nasıl çoştu sabah sabah ..

Prensesim uyudu gidip kahvaltımı yapıyım Allaha emanet olun 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder