23 Ocak 2014 Perşembe

ÇİĞ BÖREK .....

ÇİĞ BÖREK .....

 

Anne tarifidir çiğ börek çocuklugumdan gelme bir tarif


Şimdide çocuklarım için ben yapıyorum



Bu ara hastalıklarla boguşuyoruz .

 

Önce kızım sonra ben şimdide oğlum yatıyor.

 

Anne yüregi işte ne yapıcagımı ne yedirecegimi şaşırıyorum.

 

Kıymanın ve hamurun hatrına baya yedi .

Hamuru için

  • 1 yumurta

  • 1 çorba kaşığı yoğurt

  • 1 pk. kabartma tozu

  • 1 tatlı kaşığı tuz

  • 1 su bardağı ılık su

  • Aldıgı kadar un

İç için:

  • 250 gr. kıyma

  • 1 adet kuru soğan

  • 1 çay bardağı su

  • maydanoz

  • Tuz

  • Karabiber

  • Pul biber

Kızartmak için:

  • Sıvı yağ



Karın yagması havanın normale dönmesi ve hastalıkların bitmesi dilegiyle

 

Allaha emanet olun....

 

5 yorum:

  1. Rabbim hepinize şifalar nasip etsin.çiğ börek nefis görünüyor elinize sağlık.afiyet şifa olsun

    YanıtlaSil
  2. Cok gecmis olsun acil sifalar diliyorum.biz atlattik cok sukur darisi basiniza.yalniz oyle fena bi hastalik ki tam gitti derken geri geliyor.aman dikkat diyeyim.cig borek ben de yaptim gecen cok yag cekti ama hamurlarimiz farkli bi dahakine senin tarifini deneyecegim.ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol gerçekten çok kötü bir hastalik insallah bir an önce bizim evide terk eder. Kızgın yagda kizartiyorum birde önce havlu kagidin üzerine çıkariyorum . Ben sürekli böyle yapiyorum dene umarim begenirsin .

      Sil